[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->kształceniezawodowei ustawicznevademecumSZKOŁAZAWODOWASZKOŁĄPOZYTYWNEGOUWYBORUWYBORUProjekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznegokształceniezawodowei ustawicznevademecumWarszawa 2013KSZTAŁCENIE ZAWODOWE I USTAWICZNE – VADEMECUMPoradnik opracowany w ramach projektuSzkoła zawodowa szkołą pozytywnego wyboru© Copyright by Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Zawodowej i UstawicznejWarszawa 2013Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej02-637 Warszawa, ul. Spartańska 1Bwww.koweziu.edu.plWydanie pierwsze (2013)Projekt graficzny, DTP, druk:www.pracowniacc.plKształcenie zawodowe i ustawiczneSpis treściList do czytelników 51. gólne informacje o zmianach w systemie oświatyO1.1. Zmieniona ustawa o systemie oświaty. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .1.2. Zmiana modelu szkolnictwa . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .1.3. Łączenie szkół i placówek . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .1.4. Akty wykonawcze do ustawy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .2. lasyfikacja zawodów szkolnictwa zawodowegoK2.1. Kwalifikacje wyodrębnione w zawodach . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .2.2. Opis informacji zawartych w klasyfikacji właściwej . . . . . . . . . . . . . .2.3. Zawody w nowej klasyfikacji . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .2.4. Procedura wprowadzania nowych zawodów do klasyfikacjizawodów szkolnictwa zawodowego . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .3. odstawa programowa kształcenia w zawodachP3.1. Struktura podstawy programowej kształcenia w zawodach . . . . . . .3.2. Przykłady zawodów o wspólnych kwalifikacjach . . . . . . . . . . . . . . . .3.3. Zawody o wielu podbudowach . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .4 Szkolne plany nauczania4.1. Podstawy prawne. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .4.2. Autorzy szkolnych planów nauczania. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .4.3. Struktura szkolnego planu nauczania. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .4.4. Przykładowe szkolne plany nauczania . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .4.5. Przygotowanie szkolnych planów nauczania – etapy prac . . . . . . . .5 Program nauczania dla zawodu5.1. Podstawy prawne. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .5.2. Definicja programu nauczania realizowanego w szkole . . . . . . . . . . .5.3. Dopuszczenie programu nauczania dla zawodu realizowanegow szkole . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .5.4. Przykładowe programy nauczania . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .5.5. Dostosowanie przykładowych programów nauczaniado warunków danej szkoły . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .6. Formy kształcenia ustawicznego6.1. Pozaszkolne formy kształcenia . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .6.2. Kurs umiejętności zawodowych . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .6.3. Kurs kompetencji ogólnych . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .6.4. Prowadzenie kursów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .6.5. Turnus dokształcania teoretycznego młodocianych pracownikóww zakresie danego zawodu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .677991111121315171723272828292929313434353536374040414141417. Kwalifikacyjne kursy zawodowe437.1. Nowa forma kształcenia zawodowego . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 437.2. Aspekty formalno-prawne organizacji kwalifikacyjnych kursówzawodowych . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 433
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
© 2009 Zaopiekuj się moim sercem - zostawiłem je przy tobie. - Ceske - Sjezdovky .cz. Design downloaded from free website templates