KONSPEKT LEKCJI Z KOSZYKOW8, KOSZYKOWKA

[ Pobierz całość w formacie PDF ]

Konspekt lekcji z koszykówki

 

M – siła mm. RR i NN, koordynacja

U – doskonalenie podań oburącz z przed kl. piersiowej, nauka zbiórki piłki z tablicy

W –

 

Klasa:

Ilość ćwiczących:

Miejsce: sala gimnastyczna

Czas:45 min.

Przybory i przyrządy: piłki do koszykówki

 

 

TOK

TREŚĆ

INTERPR. TREŚCI

UWAGI

Część I – 15 min.

 

Moment organizacyjno

porządkowy.

 

Zabawa ożywiająca.

 

Ćw. kształtujące.

 

 

 

 

Zbiórka, raport, powitanie, sprawdzenie obecności, podanie zadań lekcji.

 

 

1.       Gra w pięć podań ale podania muszą być kozłem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Część II – 30 min.

 

Doskonalenie podań oburącz z przed klatki piersiowej.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nauka zbiórki piłki z tablicy.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gra właściwa.

 

 

 

1.       Podania oburącz z przed klatki piersiowej, po podaniu przebiegnięcie na koniec przeciwległego szeregu.

2.       J. w. ale wykonujemy podania oburącz z przed klatki piersiowej kozłem.

3.       Podania w truchciku przemieszczając się na drugą stronę boiska. Podania kończymy dowolnym rzutem do kosza.

4.       J. w. ale podania kozłem.

5.       Podania w truchciku przemieszczając się na drugą stronę boiska. Jeden z ćwiczących wykonuje podanie półgórne, drugi kozłem.

 

6.       Pokaz i objaśnienie.

7.       Odbicie piłki od tablicy, zbiórka, podania w dwójkach na przeciwny kosz zakończone rzutem.

8.       Jeden odbija piłkę od tablicy i wykonuje zbiórkę. W tym czasie drugi zbiega do linii bocznej i wychodzi po piłkę. Podanie do wychodzącego, który kozłując wybiega na środek boiska, natomiast ten co zbierał obiega go za plecami i biegnie wzdłuż linii. Gdy są już pod przeciwnym koszem środkowy zagrywa piłkę wbiegającemu ze skrzydła koledze, który rzuca z dwutaktu.

9.       Gra właściwa.

 

 

 

 

U - doskonalenie podań oburącz z przed klatki piersiowej.

M – siła mm. RR

 

 

 

 

 

 

 

 

 

U – nauka zbiórki piłki z tablicy.

M – siła mm. NN, koordynacja.

 

 

 

Podzielić uczniów na zastępy i ustawić je naprzeciwko siebie.

 

 

W parach, piłka na parę.

 

 

Dwie piłki na parę. Wykonując ćwiczenie w drugą stronę uczniowie zmieniają się rodzajem podań.

 

W parach, jedna piłka na parę. Raz jeden raz drugi wykonuje odbicie piłki od tablicy i zbiórkę.

Zwróć uwagę na sposób wyprowadzenia zbiórki i wyprowadzenia pierwszego podania.

Część III – 5 min.

 

Ćw. Uspokajające.

 

Moment organizacyjno porządkowy.

 

 

 

 

 

Zbiórka, omówienie zajęć.

 

 

 

 

 

 

 

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • katek.htw.pl
  • © 2009 Zaopiekuj się moim sercem - zostawiłem je przy tobie. - Ceske - Sjezdovky .cz. Design downloaded from free website templates